مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 05:252020-07-05سياسي

فارس من|برخورد با فروشندگان مواد مخدر ضعف قانون یا ضعف در اجرای قانون؟


در حالی که دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی، مشکل در برخورد با فروشندگان مواد مخدر را ضعف قانونی بیان می کند، یکی از نمایندگان مجلس از ضعف در اجرای قانون در برخورد با این افراد گلایه د ارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، جولان موادفروشان در شهرک صابر شهر مشهد یکی از سوژه هایی است که مخاطبان با ثبت در سامانه فارس من خواستار پیگیری آن شدند.

خبرنگار فارس ابتدا موضوع را از دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی پیگیری کرد.

محمدحسین صالحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: مشابه این مورد در مشهد زیاد است و به شکل مشکلی در آمده که هم برای شهروندان ایجاد دغدغه کرده و هم موجب نگرانی ماست.

 دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی با بیان اینکه تعداد خرده فروشان موادمخدر زیاد شده است، متذکر شد: این افراد پس از دستگیری، تحویل مقامات قضایی می شوند و ما برخورد را در حدی که قانون برایمان تعیین کرده انجام می دهیم اما اینکه چرا برخوردهای ما بازدارندگی کافی را ندارد بخاطر خلاء قانونی است که در این زمینه وجود دارد.

وی افزود: حدی که قانون برای برخورد و دستگیری تعیین کرده طوری است که در برخی موارد با وجودی که میدانیم یک فرد خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر است اما نمی توانیم برخوردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|برخورد با فروشندگان مواد مخدر ضعف قانون یا ضعف در اجرای قانون؟

فارس من|برخورد با فروشندگان مواد مخدر ضعف قانون یا ضعف در اجرای قانون؟